077-6049304 זמינים לשירותכם.
מחפש אינסטלטור אמין? הגעת למקום הנכון!

פתיחת סתימה בשירותים מחיר מיוחד!

יש לך אסלה סמויה בבית? אתה בטח מת לדעת כיצד ניתן לפתוח סתימה בשירותים עם אסלה סמויה כזו ולשבור את הקיר נשמע לך כמו משהו שהוא לא אפשרי, לא תמיד יש צורך לשבור קירות כאשר מדובר על פתיחת סתימות בשירותים ובמיוחד באסלות סמויות, לנו בפורטל האינסטלציה יש את הכלים, הידע והניסיון לבצע פתיחת סתימה בשירותים במחירים שלא יקרעו לך את הכיס.

פתיחת סתימה בשירותים זה פשוט וקל.

אין הרבה עבודות אינסטלציה אותן אנו יכולים לבצע בעצמנו. במרבית הפעמים נצטרך להזמין אינסטלטור שיגיע אלינו במהרה כדי לפתור לנו את הבעיה. פתיחת סתימות בשירותים היא נושא קצת שונה, שדווקא כן נוכל לבצע בעצמנו. כמובן שאם אנחנו רוצים, תמיד אפשר להתקשר לבעל מקצוע שיגיע ויטפל, הרי לא כולנו אוהבים ללכלך את הידיים. ואין ספק שכל עבודה שקשורה בנושא הזה, היא כרוכה בלא מעט לכלוך ידיים, כאשר מדובר על אסלה סמויה, אנו לא ממליצים לעשות זאת לבד מהחשש לגרימת נזק שייאלץ אותנו לשבור את הקיר בסופו של יום, לכן לקוחות בעלי אסלות סמויות, צרו קשר עם איש מקצוע ואל תנסו לעשות זאת לבד.

איך לפתוח סתימה בשירותים ללא פומפה?

ישנן מספר דרכים, שכל דרך אמורה לטפל בדרגת קושי אחרת בצורה הכי טובה ונקייה שיכולה להיות. בואו נתחיל עם פומפה. אותו אביזר שנמצא כמעט בכל בית בישראל, הוא ללא ספק בין היותר מועילים וזולים מכל שלל אביזרי אינסטלציה שיש בשוק. העלות שלו לא אמורה להיות גבוהה יותר מכמה עשרות שקלים והתפעול הוא קל מאין כמוהו. לפני שמתחילים לפמפם, רצוי להכניס טיפה אבקת כביסה עם מים חמים, היישר אל תוך האסלה ורק לאחר מכן להתחיל לפמפם. רצוי שיהיו אלו פימפומים מהירים, בסביבות 10 בתוך 10 שניות. לאחר מכן תנסו להוריד את המים. ישנם מקרים בהם תצטרכו לחזור על הפעולה. רק תוודאו שאכן יש הטבה לאחר כל פעם ואתם חשים בשיפור בזרימת המים והמצב הוא לא סטטי ונשאר כמו שהוא. כי אם כן, אז תעברו לסעיף הבא, ניתן להשתמש בסודה אקוסטית לפתיחה של סתימה בשירותים ואף גם זה לא עוזר עברו הלאה.

פתיחת סתימה באסלה באמצעות ספירלה!

סליל פתיחת סתימות הוא האביזר הבא. גם הוא לא בדיוק עונה על קריטריון של “אביזר יוקרה”, אלא גם כמה עשרות שקלים והתפעול שלו הוא גם די קליל, למרות שכאן יש צורך בקצת ידיים מלוכלכות. אותו סליל ארוך עם קצה חד בסופו, אמור לרכך ולהסיר את הפסולת שמפריעה לזרם המים באותו ביוב שלכם. תכניסו את הסליל ותתחילו להכניס ולהוציא לפחות חמש, שש פעמים, עד שתרגישו לאט לאט שהכניסה והיציאה הן הרבה יותר קלילות וחלקות. לעיתים ניתן גם לשלב פעולה זו עם הפעולה של הפומפה. הסליל מרכך, הפומפה מעיפה והצנרת משוחררת.