077-6049304 זמינים לשירותכם.
מחפש אינסטלטור אמין? הגעת למקום הנכון!

תיקוני אינסטלציה באופן עצמאי

בניגוד למה שרבים חושבים, לא כל בעיית אינסטלציה מצריכה הזמנה של בעל מקצוע וישנם תיקוני אינסטלציה שאתם יכולים לבצע גם בעצמכם בקלות רבה, בעזרת כמה כלי עבודה פשוטים ומדריכים מקצועיים. יש שפע עצות וסרטוני הדרכה ברשת האינטרנט, ואם אתם קוראים את המאמר הזה – סביר שזה בדיוק מה שחיפשתם. כמובן, חשוב מאוד להבדיל בין בעיות קלות ופשוטות לבין בעיות מורכבות יותר. לשם פתרון בעיות אינסטלציה מורכבות כדאי להזמין איש מקצוע, וכמה שיותר מהר, שכן לבעיות הללו יש נטייה לגדול מרגע לרגע ולהחמיר משמעותית אם הן אינן מקבלות מענה ראוי תוך זמן קצר. למשל, ישנם דבקים מיוחדים אשר יכולים לסייע רבות בתיקון בעיות קלות במערכת האינסטלציה, אך לא יוכלו לתקן צינור שבור או קרוע לחלוטין או לאטום נזילה קשה.

סתימות בכיור או בשירותים

אם אתם מזהים סתימה בכיור או בשירותים, לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע לצורך ביצוע התיקון כדאי מאוד שתנסו לפתוח את הסתימה הזו בכוחות עצמכם, בעזרת פומפה, למשל. גם אם מדובר רק בשחרור של הסתימה באופן זמני, עדיין הדבר יכול לחסוך לכם כסף. למשל, אם תזמינו אינסטלטור באמצע הלילה זה יעלה לכם כסף רב יותר מאשר ביום, ולכן תוכלו לשחרר את הסתימה באופן זמני בלילה ולהמתין לשעות הבוקר בכדי להזמין את אותו אינסטלטור לתיקון מלא של מקור הסתימה ולניקוי הצינורות במקרה הצורך.

נזילות קלות

לא כל נזילה מצריכה עבודה של אינסטלטור מקצועי. ישנם דבקים מיוחדים אשר יכולים לסייע לכם לסתום חור קטן בצינור אשר יוצר נזילה, או לחדש את האיטום בחיבורים של הצינורות בכדי שימשיכו לפעול כראוי ללא כל בעיה. רק אם ביצעתם את האיטום או את ההדבקה בעצמכם והנזילה עדיין ממשיכה, יהיה עליכם להזמין אינסטלטור עם מצלמה תרמית או עם כלים מיוחדים אחרים בכדי לזהות את המקור של הנזילה ולתקן את מקור התקלה.

גם אם אתם זקוקים לאיש מקצוע – תוכלו לחסוך כסף

גם אם בסופו של דבר אתם מבינים כי לא תצליחו לבצע את התיקון בכוחות עצמכם ועליכם להזמין איש מקצוע, ישנן דרכים שיכולות לחסוך לכם כסף בעת ההזמנה שלו. לדוגמה, אם אתם מגלים נזילה רצינית באמצע הלילה, תוכלו לסגור את ברז המים הראשי של הבית וכך למנוע המשך של דליפת המים עד לשעות הבוקר, בהן תזמינו אינסטלטור מקצועי בסכום נמוך יותר, כאמור. בנוסף, חשוב לבצע השוואה בין כמה אינסטלטורים באזור שלכם – תוכלו למצוא פערי מחירים משמעותיים מאוד.