077-6049304 זמינים לשירותכם.
מחפש אינסטלטור אמין? הגעת למקום הנכון!

​טכנולוגיה חדשה לצילום צנרת ביוב

סתימה בביוב יכולה לייצר לא מעט עוגמת נפש ולא מעט ברדק, אלא שהיום, באמצעות טכנולוגיה חדשה לצילום צנרת ביוב, ניתן לא רק לזהות את המיקום המדויק של הסתימה ולטפל בה בצורה אפקטיבית ומהירה, אלא בעיקר לבצע בקרה על קווי ביוב על מנת לזהות ליקויים בשלבים הראשונים של התהוותם וטיפול מתאים בהם, לפני שהם הופכים לבעיה שיכולה לבוא לידי ביטוי כסתימת ביוב או דליפה בקו הביוב.

איך זה עובד?

כאמור, כיום ישנה טכנולוגיה חדש לצילום צנרת ביוב בה משתמשים בחברת דן ביוב המתמחה בצילום קווי ביוב, אשר פשוטו כמשמעו, מאפשרת לנו לצלם את קווי הביוב מצדם הפנימי. הרי אין לנו שום יכולת להיכנס אל תוך צנרת ביוב ולבחון אותה בגוף ראשון, ומערכת זו מאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה באמצעות המכשור המתאים. מערכות צילום אלה מבוססות על צינור גמיש ארוך שבראשו מותקנת מצלמה זעירה וגוף תאורה זעיר. המפעיל מחדיר את הצינור אל פתח צנרת הביוב, ומשם הוא יכול לקדם את הצינור עוד ועוד לאורך הקו תוך שהוא בוחן את התמונה המתקבלת מהמצלמה, על גבי מסך המוצב לידו.

באמצעות מערכות אלה ניתן לבצע בקרה רציפה לקווי ביוב ראשיים בכדי לזהות בהם פגמים ולבחון את צרכי התחזוקה בהם וכן ניתן להיעזר בהן גם לצורך תחזוקה וטיפול של צנרת ביתית או צנרת ביוב בבניין משותף או לצורך איתור סתימות ונזילות ביוב לפני תיקון.

עד כמה חשוב להיעזר בשירות זה במרחב הביתי?

ובכן, אחת הסיטואציות שבהן יכולה טכנולוגיה זו להעניק לכם את הערך הרב ביותר היא הסיטואציה של נזילת ביוב אותה ניתן לפתור היום על ידי צילום צנרת ביוב בציוד משוכלל. נזילה זו תבוא לידי ביטוי בדרך כלל בדמות ריח חריף שעולה באוויר על בסיס קבוע ובדמות הצפות קטנות או גדולות של ביוב על רצפת הבית או סימני רטיבות בתקרה של הדירה מלמטה. במקרה כזה, הטיפול המסורתי התבסס על הרמה של אריחי ריצוף בכדי לחשוף את הצנרת ולבחון מהיכן נובעת הנזילה.

מאחר ונזילת ביוב יכולה לנבוע ממקום אחד אך לבוא לידי ביטוי במיקום אחר לגמרי במבנה, לעיתים זה יכול להיגמר בהרמה של אריחי הריצוף בכל הבית עד שמאתרים את מקור הנזילה. טכנולוגיה חדשה לצילום צנרת ביוב, מאפשרת לכם למעשה לצלם את קווי הביוב בצורה שיטתית ובכל שטח הבית ועוד לפני שהרמתם אריח אחד, תוכלו לדעת בדיוק היכן נובעת הדליפה ואיזה אריח בודד או שניים יהיה עליכם להרים ממקומם על מנת להגיע למקור הנזילה ולבצע את התיקון הנדרש.

על כן, לפחות במגזר הפרטי, כאשר אתם נתקלים במצב שנחשד על ידכם כנזילת ביוב, אתם בהחלט רוצים להזמין איש מקצוע שיודע להציע לכם טכנולוגיה חדשה לצילום צנרת ביוב ולא להסתמך על אינסטלטור שאין ברשותו אמצעים טכנולוגיים מתאימים ושהעבודה איתו יכולה להסתיים גם בכך שכל אריחי הבית שלכם יוצאו ממקומם.