077-6049304 זמינים לשירותכם.
מחפש אינסטלטור אמין? הגעת למקום הנכון!

ארגז הכלים של האינסטלטור

מה צריך להכיל ארגז כלים של איש מקצוע בתחום האינסטלציה


לבחירת ארגז כלים.
שוב נסתם לכם הביוב? מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה בה הוא נאלץ לקרוא לאיש מקצוע לצורך תיקון הביוב?
בעת הזמנת איש מקצוע לצורך תיקון בתחום אינסטלציה, חשוב מאד לוודא כי הוא מגיע עם כלי העבודה המתאימים ביותר בתוך ארגז כלים.  במסגרת עבודתו אותו איש מקצוע צריך להפגין שליטה רבה בכל הקשור לעבודה עם הכלים השונים.

אילו כלים נמצאים בתוך ארגז הכלים


במידה ונסתם לכם  הביוב לאינסטלאטור המגיע אליכם צריכים להיות כלי העבודה האיכותיים ביותר בתוך ארגז כלים על מנת לפתור עבורכם את הבעיה. על אילו כלי עבודה מדובר? מדובר על מפתח צינורות איכותי, אך גם על כבל המסייע בפתיחת סתימות. נדמה כי ימיה של הפומפה- אותו מכשיר המזוהה כל כך עם אינסטלאטורים נעלמו וכיום אינסטלטורים מוצאים את עצמם עובדים גם עם כלי עבודה מודרניים. אמנם אין ספק כי כלי עבודה כמו פומפה יעיל במקרה של פתיחת סתימות, אבל כיום אינסטלאטורים התקדמו הלאה לעבר המאה ה21 וניתן לראות התפתחות רבה בכל הקשור לטיפול בבעיות כמו סתימה באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים כגון מצלמה.
בשנים האחרונות המקצוע התפתח מאד וכיום  אותו אינסטלאטור יכול לעבוד עם מגוון רחב של כלים. גם בנושא תודעת השירות דברים לא נשארו כפי שהם אלא התפתחו. אם פעם היה קושי למצוא אינסטלאטור 24 שעות ביממה, הרי כיום אותו אינסטלאטור יכול לגלות זמינות.

הקדמה הגיעה גם לתחום אינסטלציה


כפי שהזכרנו קודם לכן, בשנים האחרונות ניתן לראות כי אינטסטלטור עובד עם כלי עבודה מתקדמים ביותר הנמצאים בתוך ארגז כלים.  על אילו כלי עבודה מדובר:
  • מצלמה המסייעת באיתור נזילות: אם בעבר היה צריך לשבור את הקירות על מנת לאתר נזילות, הרי כיום אין ממש צורך לעשות זאת אלא אפשר לאתר נזילות באמצעות מצלמה. אותה מצלמה מסייעת באיתור הנזילות זאת באמצעות נקודה המאפשרת לאתר את הנזילה על ידי הבדלי טמפרטורה בין מקום הנזילה לבין מקומות אחרים בבית. אינסטלאטור העושה שימוש במצלמה לא יצטרך להרוס את כל קירות הבית אלא רק את החלק בו הוא יבצע את העבודה.
  • צילום של קווי ביוב: כולנו מכירים את הבעיה החוזרת של סתימת צינורות. במקרה של סתימת צינורות, נהוג להזעיק אינסטלאטור. כיום אינסטלאטור מתל אביב מגיע עם מצלמה הנמצאת בתוך צינור המאפשרת לראות את קווי הביוב וכך לתקן את הבעיה במהירות.

כפי שניתן לראות, התחום התפתח ואיתו גם ארגז הכלים שהפך לגדול יותר כתוצאה מרכישת כלים שונים המאפשרים לבצע את העבודה בצורה מהירה וטובה יותר מבעבר. אם פעם היה צורך להזעיק אינסטלאטור למשך זמן ממושך, הרי כיום זה כבר ממש לא כך. הקדמה שינתה את העבודה והפכה את סביבת העבודה למודרנית יותר מה שמאפשר לבצע את העבודה ביעילות רבה.