077-6049304 זמינים לשירותכם.
מחפש אינסטלטור אמין? הגעת למקום הנכון!

איך לבחור מקצוענים לאחזקות האינסטלציה בבניין?

מערכת האינסטלציה זו אחת המערכות המורכבות ביותר בכל בית. לכן כאשר יש לכם בעיות אינסטלציה או לחלופין אם אתם זקוקים לשירותי תחזוקה בתחום, חיוני שתבחרו באינסטלטור מקצועי, אמין ומוסמך שיעשה את העבודה ויעמוד בכל הציפיות שלכם. כדי לעשות זאת בהצלחה, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבחין בין אינסטלטור חובב למקצוען.

במקום הראשון: ניסיון

הניסיון הוא כנראה הגורם הראשון והחשוב ביותר שיש להסתכל עליו, לפני כל דבר אחר. כמה זמן החברה עובדת? האם היא מחזיקה צוות מקצועי ובעל הכשרה מתאימה? האם יש לה ניסיון בפתרון בעיות דומות לאלו שאתם מתמודדים אתן? והאם הניסיון שלהם מתאים להיקף השירות שאתם מחפשים?

בדקו ביקורות והמלצות

כאשר מדובר בנותני שירותים, בעלי בתים אחרים הם הכתובת. גלו אם יש בסביבתכם עוד אנשים שהשתמשו בשירותי האינסטלציה של החברה ומה הייתה חוות דעתם על העבודה שבוצעה. אם אתם מחפשים חברה בקשו המלצות מאחרים. כמו שאומרים אין חכם כבעל ניסיון ואלו שיש להם ניסיון קודם עם מומחי אינסטלציה יוכלו לתרום מחוכמתם.

מכשור וציוד

כיום תחום האינסטלציה מאוד מתקדם. אם בעבר היה צריך לפרק תשתיות שלמות כדי להגיע לשורש הבעיה, היום קיים מכשור שמאפשר לאתר בעיות מתחת לפני השטח ולאתר את הבעיה כמה שיותר מהר. בדרך זו גם הפתרון יהיה יותר מדויק ויחזיק לטווח הרחב. לכן הכלים והציוד בהם החברה משתמשת מאוד חשובים ויכולים לחסוך לכם המון ובד בבד לספק שקט נפשי.

עשו שיעורי בית

כדי למצוא מומחי אינסטלציה עליכם לא פעם לעשות מעט שיעורי בית ולקבל הצעות מחיר מחברות שונות. בדקו מה העלות הממוצעות של נותני שירותים בתחום עבור השירות שאתם מחפשים, ערכו השוואות וזכרו שהמחיר לא תמיד מרמז על איכות העבודה שתקבלו, לכן לא מומלץ להכריע רק בגלל מחירים.

היקף השירותים

שירות מקצועי, איכותי ומקיף הוא חיוני ועליכם לוודא שהחברה מספקת את היקף השירות לו אתם זקוקים. לכן אם מלבד התקנה של מערכת אינסטלציה אתם מחפשים גם שירותי תיקונים ותחזוקה, עליכם לוודא שהחברה מספקת את אותה השירותים להם אתם זקוקים.

אזורי השירות

לא כל חברות האינסטלציה מספקות שירותים בפריסה ארצית. יש חברות שמעניקות רק שירותים מקומיים ואין להן את האמצעים להגיע לכל הארץ. לכן אזורי השירות זהו חלק חשוב ובלתי נפרד בבחירת חברה מקצועית. חפשו אחר חברת שמעניקה שירותי אחזקה בפריסה ארצית ויכולה לספק לכם שירות בכל מקום שאתם גרים.