077-6049304 זמינים לשירותכם.
מחפש אינסטלטור אמין? הגעת למקום הנכון!

אינסטלטור באבן יהודה

כאשר הגעתם לבית, והבית מוצף עקב פיצוץ צינור יש לבצע שלושה פעולות:

1) ליסגור את שיבר המרכזי

2) ליסגור את השיבר של דוד השמש .

3) להרים את הטלפון ולהזמין אינסטלטור באבן יהודה מפורטל האינסטלציה.


מה עושים כאשר צריך להזמין אינסטלטור באבן יהודה?


כאשר הבית מוצף מימי הביוב כתוצאה משימוש המים של דיירי הבית יש לדרוש מדיירי הבית לא להישתמש במים עד בואו של האינסטלטור.
כאשר היה לכם נזק בקירות ותקרת הבית עקב פיצוץ צינור מהדייר המשותף יש לטפל בצורה יסודית ולמזער נזקים בעתיד יש לערב קבלן ביוב מומחה בתחום רצוי ששיבר המרכזי של הבית יהיה בשליטה של הדייר למקרה חירום, כאשר אתה או עוזרת הבית הקבועה הרגשתם ברצפה, בקיר החדר /אמבטיה /המטבח בחום נקודתי באופן לא רגיל יתכן מאוד שיש נזילת מים.
 
פתרונות אינסטלציה באבן יהודה

כאשר המים החמים אוזלים מהר יתכן שיש נזילת מים בצינור המים החמים, אתם גרים בדירה פרטית / בקומת קרקע בבית משותף כדאי ורצוי מאוד לבדוק את חשבון המים אם יש צריכה חריגה, מומלץ גם להזמין אינסטלטור באבן יהודה. בדיקה נוספת ויעילה לבדוק את מד המים אם הוא מסתובב כאשר אין שימוש במים. הבעיה מדאיגה מאוד כאשר יש נזילת מים ואין מי שיצעק שמטפטף עליו מים כי המים במקרים דומים המים חודרים לקרקע וזה גורם לנזק בלתי הפיך טוב וכדי להתקין ברז ניקוז בקולטים של דוד השמש שבו ניתן לרוקן את האבנית בקולטים וזה ניצלנו את קרני השמש וחסכנו חשמל טוב וחובה לבדוק אם יש שסתום ביטחון בדוד השמש כי תפקידו של שסתום הביטחון לווסת את חום המים בדוד ובזה הסיכויים לנזילות מים חמים בבית מומעטת.


לסיכום - רק אינסטלטורים באבן יהודה צפורטל האינסטלציה.


כאשר יש לכם בעיות ביוב או במערכת המים של ביתכם, הזמינו אינסטלטור באבן יהודה מפורטל האינסטלציה, אנו נדאג למחיר משתלם, לשירות אדיב וכמובן למקצועיות.
אז, הזמן כעת שרברב באבן יהודה וקבל מגוון רחב של הצעות מטעם פורטל האינסטלציה של אינטלטורים באבן יהודה המבצעים את כל סוגי עבודות האינסטלציה.